Animal Control
A group of local animal control workers' lives are complicated by the fact that animals are simple, but humans are not.
Rabbits and Pythons
A tech geek tells Frank his rabbits got into his special chocolate bars. Frank and Shred find a python wrapped around a man's neck.
Animal Control dispatch radios with a cougar sighting. Amit squares off with a kangaroo.
Animal Control receives a 9-1-1 call on a bear in a hot tub. Frank questions his night with Dolores.
Frank and Shred respond to a call of a distressed cow at a fraternity house. Patel learns a wholesome detail about Victoria's personal life.
Emily and Victoria assist Dr. Summers with an alpaca birth. Frank and Patel visit Frank's dad Jimmy.