Animal Showdown
Animals face-off in this surprising competition of the toughest, biggest, and baddest in the animal kingdom.
Elephant vs. Ant: Battle for the Strongest
Elephant vs. ant battle it out to see who’s the STRONGEST. Who will win—the heavyweight ELEPHANT or the lightweight ANT?
Water Bear vs. Giant Tube Worm: Battle for The Toughest
Get ready to meet two EXTREME animals that are able to stay alive in the craziest of conditions!
It’s the BIGGEST battle yet: Blue Whales vs. Prehistoric Argentinosaurus. Stats, fun facts, photos, and in-depth profiles about each contender will help you pick winners taking you to the next round of a dozen mighty matchups.