B: The Beginning
The RIS investigates a death that appears to be linked to Killer B, though Keith disagrees. Another body leads them to stake out a high-powered party.
Kaela battles the hackers as the poison gas release ticks closer. Keith drags Boris on a chase outside the city, pursuing Koku and one of the gang.
Koku and Keith both pay visits to the Royal Library. Afterward, Lily heads to Keith's apartment to discuss her thoughts on the Killer B case.
The team members grapple with the attack on one of their own, and the fact that there must be a traitor on the inside. Koku realizes who Canopus is.
After confronting Keith on the roof of the hospital, Koku agrees to meet him at a temple the next day. Keith is declared a murder suspect.