Bahar: Esencia de mujer
Bahar's illness can only be cured with a liver transplant, and her husband Timur is her only match.
Bahar spends all of Timur's money when she does the shopping by herself, which drives her mother-in-law mad.
Bahar decides to go back to being a doctor again. Now that his wife is fine, Timur decides to ask Rengin for forgiveness.
After Umay gets herself in trouble with Rengin's daughter, Bahar must rush to the hospital.