Bat Pat
Bat Pat follows the spooky and comical animated adventures of Bat Pat (who, in case you couldn't guess, is a talking bat) and his friends Martin, Leo and Rebecca Silver as they unravel mysteries and cross paths with supernatural creatures of the night that lurk, haunt, shriek and dig themselves up in every dark corner of their home of Fogville.