Beauty and the Beast
In this tale as old as time, a prince, Leon, loses it all - his beautiful wife, his handsome looks - in a tragedy. Isolating himself from the world, Leon finds a connection to Bella, a kindly young woman who sees the heart beyond his masked face.
Bella Dubois falls for the lost prince Leon. But before they find true love, the two must foil his sinister cousin Helene.