Bella and the Bulldogs
Cheerleader Bella's dream comes true when she earns a try out to be QB of her middle school football team. The team does everything they can to make her give up, but Bella must rise to the challenge to make her dream a reality.
The boys grow suspicious of Bella when they believe that she is leaking team secrets to reporter Ace McFumbles.
Bella hears her crush Kyle likes her when the big school dance is coming up, but she learns she has to follow a Bulldog superstition to not shower. Bella must decide between the boy of her dreams and the boys on the team.
Bella volunteers to act in Pepper's video project for a town festival, but soon realizes she isn't the actress she thinks she is. Meanwhile, Troy and Newt join the choir where they experience a role reversal.
Bella suggests that Troy take ballet at her mom's studio in order to improve his game. When the boys on the team start to wonder where Troy has been spending his time, Bella goes to great lengths to keep his secret.