Ben Earl Trick Artist
Magician Ben Earl demonstrates his mastery of sleight of hand and deception, beginning with a range of illusions based on the theme of crime. He invites a group of people to join him as he tries to catch a speeding bullet, leaps from the top of a moving car, goes to prison to perform with ex-convicts, and teaches an audience member how to be a pickpocket.