Eduardo Capetillo
Eduardo Capetillo wants to thank don Juan with the restoration of a 1986 GMC Sierra in terrible condition.
Fátima Molina is one of the most recognized young actresses in Mexico. She does not forget Érika Ávila, a film producer who gave her an opportunity, and wants to help him restore a 2002 Ford Econoline van.
Climber Juan Diego Martínez Álvarez wants to thank his personal trainer by transforming his 2007 Toyota Corolla.
Sandra Echeverría wants to thank her personal assistants for the last 15 years by restoring a 2011 Jetta that is in very bad shape.
Pablo, Román and Melissa Robles want to thank Mariangie Silveyra, the therapist of Pablo's daughter, who has autism.
Dancer María León wants to thank Edgar, her teacher, by turning his 2012 Nissan March into a sophisticated car.