Chandra Levy: An American Murder Mystery
On May 1, 2001, 24-year-old Washington intern Chandra Levy vanishes. Police feverishly search the city to find her, but a powerful man hampers the search: Chandra's alleged lover, Congressman Gary Condit.
Ingmar Guandique faces trial for the murder of Chandra Levy. The tense proceedings produce an explosive verdict. Then, a mysterious woman emerges... with secret recordings that throw the entire case into question.