Chinese Paladin 5: Clouds of the World
Jiang Yun Fan (Elvis Han), the adopted son of a stockade chief, discovers he possesses superhuman powers when confronting demon animals. He learns he is the biological son of Jiang Shi Li (Geng Le), the demon king imprisoned 20 years ago. Mentored by Long You (Joe Cheng), a Mount Shu disciple, Yun Fan saves Tang Yu Rou (Gülnezer Bextiyar), a healer from the Four Families, with whom he falls in love. Caught between his demonic heritage and his newfound love, Yun Fan faces an impossible choice: free his father from the Blood Jade or save Yu Rou's life. This 2016 Chinese drama series is based on the RPG game "Chinese Paladin 5: The Legend of Sword and Fairy 5."