Christina: Stronger By Design
Real estate flipping and design expert Christina Haack hangs out with her two best friends while opening up about her home, family and wellness goals as she takes charge to create the life that she wants.
Beauty
While hanging out with her friends, Cassie and Shannon, Christina talks about how her look has evolved over time as they revisit previous episodes. Shannon demonstrates how she does Christina's hair and makeup, including the famous braid that went viral.
Christina talks health and wellness as she makes smoothies for best friends, Cassie and Shannon. She opens up about her exercise regimen, nutrition goals, yoga routine and some of the things she does on her spiritual path to wellness.
While hanging out with her best friends, Cassie and Shannon, Christina gives a tour of her home and talks about future remodel plans. She discusses each room in detail and shows what they looked like before she remodeled.