Containables
Jon and Kristen work through a hurricane to build a container home full of fun features for a local couple's adopted son. They also build a second container with a custom workshop and rooftop deck with a driving range.
Jon and Kristen face their biggest container home yet for a homeowner who wants her family to enjoy the amazing views her property offers.