Couple Trouble
When Anders and Lise meet each other by chance, their fates are sealed and they fall in love. Seven years later in couples counseling, they look back at the day they met.
Shortly after meeting each other, Lise becomes pregnant. The new couple decide to move in together and face the new challenges together.
In an attempt to rekindle the romance, Anders and Lise go back to the place they spent their honeymoon. Returning there reminds them of the newly-in-love couple they once were.