Crimes of Passion
Based on Maria Lang’s crime novels, this series highlights the magic beauty of Bergslagen, Sweden as grad student Puck Ekstedt and Professor Einar Bure, along with police superintendent Christer Wijk, endeavor to catch the killer. They find that the murderer is always “one of us” and all prove to be crimes of passion. From Walter Presents, in Swedish with English subtitles.