DAILY LIVES OF HIGH SCHOOL BOYS
Join Tadakuni, Hidenori and Yoshitake as they undergo the trials and tribulations of life in high school! Each episode presents the boys and their classmates in unique situations that you may or may not have faced in high school yourself!