DEBU TO LOVE TO AYAMACHI TO!
Koda Yumeko (Ueda Kanade) is an overweight, lonely woman whose life transforms after a head injury causes memory loss. Recovering with newfound energy and positivity, she returns to work, shocking her colleagues with her changed demeanor. In the park, she encounters Yuki Keisuke (Kusakawa Takuya), a man in pain, and helps him. When they meet again at work, a potential romance begins to bloom. Can Yumeko's new outlook on life lead her to love and happiness? Based on a hit manga series by Mamakari, this is a 2022 Japanese drama series directed by Honda Ryuichi.