Dirt
Powerful tabloid editor Lucy Spiller (Courteney Cox) will stop at nothing to dig up the Hollywood dirt her readers crave. Together with schizophrenic paparazzo Don Konkey, Lucy lands a new source, struggling actor Holt McLaren, who plans to trade tips on his movie-star girlfriend, Julia Mallory, for good press. What none of them yet realize is that the truth can extract a heavy price on those who exploit it.
Blogan
Lucy sends Don to photograph a deceased Kira Klay for a controversial cover shot. Meanwhile, Willa tries to impress Lucy by tracking down information on the imminent birth of "Blogan", love-child of hot couple Blair and Logan. Holt wants to use his newfound fame to help Julia, who still can't remember the accident.
Lucy desperately needs a hot cover story to launch the newly minted magazine, "Dirt Now." She has promising leads in a press-shy pop singer and a missing rap artist, but hungry reporter, Willa, struggles to get key information and Don is distracted by his haunting new girlfriend. Julia returns to her sit-com and Holt is courted by a big-time producer.
Lucy publishes photos of action-movie star Jack Dawson in the arms of her brother Leo; menacing visitors threaten Brent Barrow to reveal Lucy's source about the murder of Aundre G; Julia interrupts a photo shoot for Holt.
Lucy assigns her one-time mentor, Chuck Lafoon, to help Willa investigate a murder; Holt and Lucy's attraction for each other comes to a boil; Julia sinks deeper into drug use.