Disney Junior Wonderful World of Songs
Mickey Mouse March
Mickey and the Sensational Six have their band instruments out to celebrate, but Donald has other ideas, and is determined to make this the Donald Duck Club instead.
You Can Fly
Peter Pan and Tinker Bell fly up and out of the castle using fairy dust for a musical celebration among the stars.