Dolores: The Truth About the Wanninkhof Case
Twenty years after being wrongly convicted for murder, Dolores Vázquez shares her candid account of the infamous Rocío Wanninkhof case -- one of the biggest miscarriages of justice in Spain's recent history.
Rocío
1999, Mijas, Spain. When 19-year-old Rocío Wanninkhof is found brutally murdered, the Civil Guard narrows in on a prime suspect close to the victim's mother Alicia: Dolores Vázquez.
As the media frenzy surrounding Dolores’ trial intensifies, the prosecution presents a case built on conjecture to an already biased jury.
Dolores is found guilty and sent back to prison -- but six months later, her case is overturned. As she awaits a retrial, another young woman disappears on the Costa del Sol.