Él Es Mi Hijo
Betrayed by the man she loves, Akça decides to give her baby to the powerful Asiye Karasu in the hope of taking him away from misery, never imagining that a few years later, her son would cease to be happy. As she struggles to protect him, she becomes involved in the turbulent life of the Karasu family, which is complicated further when Ali Kemal, the eldest son who runs the business, discovers the matriarch’s great secret just before facing his main enemy.