El Viaje con Chente
Amazon Music presents El Viaje con Chente, a new talk show with Puerto Rico's beloved host and comedian, Chente Ydrach. Follow Chente as he gets up close and personal with the biggest Latin stars in the world during some of the most important moments in their lives. Together they live up to the promise of "llevando nuestra cultura al mundo" (bringing our culture to the world.)