Join best-selling author and biblical scholar Jean-Pierre Isbouts as he explores the stories of the Bible in their actual locations that brings fascinating new dimensions to the texts. In the 16 lectures of Searching for People and Places of the Bible, you’ll walk the ancient sites where some of the Bible’s most notable events happened and meet some of its most well-known figures in a new light.