ENHYPEN&Hi
Seven winners emerged victorious from the music-themed survival talent contest “I-LAND” earlier in 2020: Sunoo, Heeseung, Jake, Sunghoon, Jay, Jungwon, and Ni-ki. Now, just a few weeks later, collectively they are known as ENHYPEN, and have become global chart-topping K-pop sensation BTS’ labelmates at Big Hit Entertainment. They will begin their quest to become global superstars when they debut in November 2020. But before they make their bow as a bona fide K-pop group in their own right, they must hone their skills and prepare to take the limelight. Join them as they reveal all about how they are preparing to make their debut, how they feel about their former I-LAND competitors, how they live their daily lives – and what they really thought about their chances of making the final cut on I-LAND! “ENHYPEN&Hi” is a 2020 reality/variety show whose executive producers were Kim Tae Ho and Choi Yoon Hyuk.