Evil or Live
In this modern society, a new kind of "illness" is striking young boys and girls; Loneliness, disbelief and outrage push this generation to get more or more attached to Internet and technologies. The experts called those symptom "Net Addiction". To prevent that, a certain Rehabilitation Facility has been set up to "Lead the young man back to the right path". Enrolled to treat is addiction, H...