Extreme Engagement
Visiting a Cameroon tribe claiming to have the world's happiest marriages, PJ undergoes a ritual possession, and Tim builds a love shack and gets sick.
Indonesia's Sasak people show Tim how to fight like a love warrior; PJ publicly praises his machismo, but she privately rolls her eyes.
In a Papua New Guinea village, Tim and PJ undergo fertility rituals, which include sacrificing a pig and locating an egg that could reveal their future.
The couple trek through Mongolia with nomadic herders; worn down by the grueling climate, PJ wonders if her engagement to Tim is a mistake.
In China, a negative horoscope reading drives Tim and PJ to prove their commitment; PJ must deal with her painful past and learn to cry.