Figure it Out: on the Hayduke Trail
In the wilderness we realize that we are the only ones standing in our way. This series documents a thru-hike on one of America's most challenging routes, the Hayduke Trail. It is 800 miles long, snaking through the rugged canyon country of southern Utah and Northern Arizona. It's more than just hiking, it explores how we can use the lessons learned in the wilderness to live healthier lives.