Find Me in Paris
When Lena Grisky, a Russian Princess and student at the Paris Opera Ballet School accidentally time travels to present day, she must quickly adapt if she hopes to keep her secret and hide from the dangerous Time Collectors.
The Portal of the Opera
When Princess Lena Grisky accidentally travels from 1905 to modern day, she has no time to get adjusted as she must use her ballet training to land a spot at the Paris Opera Ballet School in order to keep her cover.
With Victor and Henri trapped in different years, Lena must settle into her new life at the P.O.B. School filled with heavy workloads, modern ballet techniques, and new dance partners.