Irene promised herself to not have sex again with Isaac, her student, but she can’t help it and fall into temptation again. She regrets immediately, especially when Isaac’s mother meets her and say that she’s worried about her son’s change of behavior.
Blanca and Irene continue with their respective emotional problems. The photos that Isaac took of Irene with his cell phone have begun to circulate around the institute, so Isaac tries to stop their disclosure.