Freezing
Untouchable Queen
Satellizer el Bridget is the top-ranked Pandora at the West Genetics academy, but her status as the "Untouchable Queen" is jeopardized by a strange encounter with young Kazuya Aoi.
Pandora Mode
Kazuya’s attempt to apologize to Satellizer is interrupted by the arrival of Ganessa, who appears eager for a rematch. When the poor boy gets caught up in the battle, Satellizer reveals a fierce new ability!