From Beyond
There are many paranormal, ghost-chasing reality shows on TV. What sets "From Beyond" apart from the others is that it focuses on paranormal activity in Latino communities in the Los Angeles area. The supernatural world has become a part of the Latin American culture, being passed down from generation to generation. The ghost hunters take viewers into the homes of Latino families and other locations that are experiencing paranormal activity as peoples' stories are uncovered through personal interviews and chilling tales.
Investigating claims of paranormal activity at a restaurant; Christian convinces Antonio to get a reading from A.J.
A young woman looks for closure; a young man needs inspiration to follow his dreams; a young man is reconnected with his estranged father.
Investigating scary encounters at the newly renovated Covina Center for the Performing Arts.
Jaime and Lupe believe a little girl's ghost is haunting them, and wonder if it could be related to the bucket of bones their mother found 20 years ago in their backyard.