Girlfriends' Guide to Divorce
Bravo’s first original scripted series, “Girlfriends’ Guide to Divorce,” follows Abby McCarthy (Lisa Edelstein, “House”), a self-help book author and guru of all things family, who shocks the world when she reveals that her seemingly perfect life has all been a lie.