Girlish Number
University student Chitose Karasuma dives into the voice acting industry full of dreams, hope, and ambition - but what is the reality that awaits her? Young women with wildly different personalities and backgrounds find themselves friends and competitors at the same time, but may need to join together to find the fame and fortune they all crave in this entertaining look into voice acting industry featuring a number of original pop songs.