Heart of Stone
Once the rightful heir to his mother's business, Li Zi Xing (Dai Gao Zheng) lost everything due to his stepmother's scheming. However, after careful planning of his own, he's back for revenge, adopting a new identity and making a bold entrance as the company's new director, Xiao Lang. There's a wrench in his plans, though – Su Ming Yu (Jin Zi Xuan), one of the few people who cared about him as a child, stands in his way of taking control of the entire company, although she doesn't know who Xiao Lang truly is. Will Xiao Lang's quest for vengeance cause him to turn his back on someone who loved him, or will Ming Yu help soften his heart? This drama was adapted from the 2019 Thai drama "Hua Jai Sila."