House Hunters Family
Messing Around in Colorado
A fun family of six searches the Denver area for a large open-concept home. While the parents are on the lookout for something turnkey and safe, their young boys are interested in finding extra space where they can make a mess.
A family of five is excited to upgrade to a lake house with private access to the water in beautiful Tega Cay, SC. However, finding a home that features a great view and the modern finishes they want is trickier than expected.
A family of four is ready to find their first dream home in Douglas County, Colorado. However, each family member has their own item on the wishlist, which may make it difficult for everyone to agree on the same house.
An Ohio family relocates to Valencia, CA, to enjoy sunny weather year-round. They hope to find a modern home with a backyard pool that suits everyone's needs while still fitting within their budget.
A Los Angeles couple and their three daughters search for a house with more space in Santa Clarita, CA. An updated kitchen and a large backyard are must-haves, but the girls may not agree on the bedroom situation.