Chess is a sport, a science, and an art. The fun of the game is that anyone can play, and there is always something more to learn-especially with the right guide. From the basics of the game to advanced strategy and tactics, and everything in between, How to Play Chess: Lessons from an International Master is any chess enthusiast's opportunity to enhance your understanding of the game.