Hustle
The con is on in this captivating British drama about a group of grifters who target their marks for a series of sophisticated scams-but vow never to cheat an honest person. Man-with-the-plan Mickey (Adrian Lester) leads the team, along with old-school Albert (Robert Vaughn) and short-con specialist Danny (Marc Warren). "Stylish, intricate, and entertaining" -The Washington Post.
In London, two teams are formed and prepare their operations, destined as adversaries. Michael 'Mickey Bricks' Stone is out of jail after two years for an unrelated offense; everybody knows his his famous the intricate 'long con' will be on once more. Meanwhile in the police force, a new man is stepping in as new head of the task force to catch them.
Faking It
When vicious casino owner and classic film fanatic Frank Gorley beats up Albert, the gang pose as movie producers to get their revenge.
Ash and Albert have mistakenly conned a desperate businessman. Now everything rests on selling a wealthy art collector a fake painting in order to make amends.
Albert's nemesis and ex-fraud squad officer Victor Maher threatens to get Danny arrested unless the team catch a notorious bank robber.
Mickey uses sex appeal to con a recently divorced businesswoman, but the con is turned on its head when he starts to fall for her.
The team use a horse-betting scam to con a city businessman, but things come unstuck when their previous mark vows revenge.