I Love You and It Hurts
After sparking a rebellious romance, teens Juan Gris and Lola fight encroaching gentrification with the power of music.
Self-Portrait
When young rapper Juan Gris meets upper-class musician Lola, the two strike up an electric connection -- despite being in pre-existing relationships.
Mural
After the demolition of a local building, Juan Gris plans a concert to protest evictions in El Dorado, as Lola searches for Juan’s identity.
Finally confronting their feelings, Juan Gris and Lola come clean to their partners. Later, DJ organizes a musical protest against discrimination.