Inés of My Soul
Inés of My Soul tells the story of Inés Suárez, a young, humble woman from Extremadura who sets out for the New World to look for her husband, lost on the other side of the Atlantic along with his dreams of glory. Once there, Inés does not find her husband, but she does find the passionate love of Pedro de Valdivia, Francisco Pizarro's Field Master.