Isabel Isabel
El costo de la libertad
Isabel is a happy mother and wife, as well as a famous feminist journalist in Chile. But the Chilean military dictatorship will break her career and life.
Exile and loneliness lead Isabel down dark paths during her stay in Venezuela. However, writing will be her salvation and will open the doors to the world.
The dizzying road to success of a writer loved by readers around the world is abruptly interrupted by the greatest pain a mother can suffer.