Jillian Michaels: Extreme Shed & Shred
Jillian Michaels Extreme Shed and Shred is a fat-blasting, total body workout designed to help you slim down fast. These exciting, fusion style workout videos keep you challenged with everything from kickboxing and Brazilian Jiu-Jitsu to yoga and weight training.