Jim Gaffigan: The Pale Tourist
Jim Gaffigan boldly goes where no stand-up comedian has gone before: everywhere! During the Pale Tourist global tour, Jim traveled the world meeting locals and learning about their culture. He then transformed those experiences into stand-up sets of all-new material specific to each country he visited. Watch as Jim brings his relatable brand of comedy to Spain and Canada in these two new specials.