Joseon Pop Again
The whole world is fanatical about “Tiger is Coming!” This “Joseon Pop” has captured the world with addictive melody and the unique tone of Korea. The concert will be held ranging from authentic Korean traditional music to fusion Korean traditional music, trot, and K-Pop, it will be like a whole set of gifts. Let’s enjoy this Lunar New Year with a refreshing tone and exciting rhythm that will cheer the fatigued from COVID-19.