Kevin Hart's Muscle Car Crew
Kevin Hart and his closest friends are fish out of water as they dive head-first into America's dynamic and ever-changing car culture. Their goal: to transform from mere car enthusiasts into a legit car club.
Kevin and the Boyz take their first educational field trip to the Irwindale Drag Strip, where they learn about power and engine boost from some experienced locals. Meanwhile, the new clubhouse location is revealed in the form of a cluttered storage unit.
The Boyz take a trip to Radford Racing School in Arizona, where they learn the driving techniques they need to handle speed and power. Spank and Lucky talk engine, interiors and paint, but budget gets in the way of Spank’s big dreams.
A spirited discussion about stance and paint leads the Boyz to visit the Peterson Museum of Los Angeles to see the finest examples of color, chrome and other details. Then, the Boyz partake in a lowrider parade in one-of-kind cars.
A visit to The Dockweiler VW Bug show gives Joey some ideas for his resto/mod. Kevin arranges for the Boyz to visit Irwindale Drift Track to learn from some champions how they make extreme use of brakes and suspension.
The Boyz take their first trip to a live auction at Barrett-Jackson, where they get a taste of high-end cars and learn the various ways other builders make money in the car resto/mod business. Back at the Car Club, Kevin is unhappy with their progress.