King of the Hill
Set in Texas, this animated series follows the life of propane salesman Hank Hill, who lives with his substitute teacher wife Peggy, wannabe comedian son Bobby, and naive niece Luanne. Hank has strikingly stereotypical views about God and country, and is totally repressed in the way he sees the world.
When a baseball hits Bobby in the eye during a Little League game, the resulting “shiner” causes a social worker to suspect Hank of child abuse.
Square Peg
Peggy is mortified, and tongue-tied, when she finds out she’s been chosen to teach the high school’s Sex Ed class.
Disaster ensues when Hank, Boomhauer, Bill and Dale take Bobby’s scout troop on a wilderness outing in order to “make men out of them.”
Hank’s decision to teach Bobby how to play golf comes to a crashing halt when Bobby hits Hank’s idol, Willie Nelson, on the head with his golf club.
Hank’s promise to find Luanne a new boyfriend in forty-eight hours backfires when she hooks up with Boomhauer at Ugly’s Saloon.
Hank’s on-going irregularity problem causes great concern for Peggy and, much to Hank’s embarrassment, everyone else in town.