Kusunoki's Garden of Gods
Minato Kusunoki is assigned to manage his family's haunted, abandoned countryside estate. However, thanks to his overwhelming spiritual power, Minato accidentally purifies the entire place, turning the once-cursed property into a peaceful haven for wandering gods and deities! As Minato settles in, he finds himself surrounded by quirky divine neighbors and the lively chaos of life among the gods.
Kusunoki Minato discovers that he has a mysterious power when a mountain god pays him a visit.
While Minato trains to master his new power, a couple of new visitors appear at his residence.