Legendary Parks
Park Chan Ho, Park Se Ri, and Park Ji Sung, the legendary three Parks that amazed the whole world gathered. When they left all their brilliant careers behind, they were left with emptiness in their hearts. However, now they are excited about the second challenges of life. Their challenges in whole new different fields begin now. Check out what their new challenges are and how they will astonish the world again.