Looney Tunes Cartoons
Favorite Looney Tunes characters are back! The all-new Looney Tunes Cartoons feature updated stories for the new millennium - and beyond! Back to their old tricks are Bugs Bunny, Daffy Duck, Porky Pig, and other characters who promise to delight audiences young and old with their zany adventures, slapstick comedy, and madcap energy.
Bugs meets a monster/ Elmer Fudd tries to catch Bugs/ Daffy & Porky would be great firefighters.