Lopez
George Lopez is trapped between two worlds: The poor Latino neighborhood where he comes from, and the rich, white neighborhood in which he now lives -- and no matter what he does, he somehow manages to piss off both of them.
George Takes a Hike
After a failed attempt at trying to find companionship on a dating app, George decides to adopt a rescue dog and ends up getting a date with the dog rescue volunteer, who may or may not have googled him.
Down and Drought in Beverly Hills
George gets into a Twitter war with a spurned, angry groupie. In trying to capitalize on that attention, George has to choose between the lawn that he loves and the opportunity to build himself a brand.
George hosts a celebrity golf tournament to bolster his Vegas residency credentials in the midst of personal chaos with his AWOL daughter.
When his wealth and status are questioned, George plans a big LA birthday party for his daughter. The date of his party conflicts with a party hosted by a wealthy dad at the school. Who will budge first?