Lovers' Lane Murders
A former FBI profiler and former FBI special agents gain access to the family members of victims and track down new leads in an attempt to solve the 30-year old murders of four young couples along Virginia's picturesque Colonial Parkway.
No One Can Hear You Scream
After U.S. Naval Academy graduate Cathy Thomas and her girlfriend, Becky Dowski, are murdered in a lovers' lane area on the Colonial Parkway in Virginia, authorities are left to wonder if it is a hate crime or the birth of something more ominous.
Evil Strikes Again
The slayings of David Knobling and Robin Edwards in 1987, less than a year after Cathy Thomas' and Becky Dowski's Colonial Parkway murders, leave law enforcement rattled.
An entire region is on edge in April 1988 after college students Cassandra Hailey and Keith Call go missing from a lovers' lane area in northern Virginia.
When Annamaria Phelps and Daniel Lauer turn up dead in a lovers' lane area close to the Colonial Parkway in northern Virginia, many in law enforcement are convinced that this fourth double homicide in three years is the work of a serial killer.